Dodáváme, implementujeme a zajišťujeme technickou podporu dohledových systémů, pokrývajících celou škálu podnikových IT technologií: technická infrastruktura, systémové prvky, síťové služby interní i webové aplikace. Využíváme k tomu produktů renomovaných výrobců a našeho dlouholetého know-how v oblasti monitoringu a dohledů.
Našim zákazníkům poskytujeme sadu dohledových řešení, která pokryjí pokud možno celou oblast podnikové IT problematiky:
- technická infrastruktura (servery, datová úložiště, síťové prvky, koncová zařízení, bezpečnostní prvky, mobilní nástroje),
- systémové prvky (hypervisory, operační systémy, databáze)
- IT síťové služby (TCP/IP, DHCP, DNS, …)
- Aplikace (webové aplikace včetně mobilních verzí, internet banking, ERP systémy, CRM, redakční systémy, …)
Námi poskytovaná řešení se opírají jak o komerční SW produkty renomovaných zahraničních výrobců, prověřené řadou instalací nejen v ČR, ale po celém světě, tak i open-sourcové technologie.
TSP DATA svým zákazníkům poskytuje celou škálu různě výkonných a komplexních dohledových řešení, metodik a funkcionalit:
- Business impact analysis (analýza vlivu událostí v síti na obchodní metriky společnosti)
- Autodiscovery topologie (automatické mapování topologie sítě a prvků sítě)
- Provisioning a configuration management (výstavba a konfigurace služby)
- Application discovery and mapping (správa běhu aplikací, včetně virtuálního prostředí)
- Fault management (správa chybových událostí)
- Root-cause analysis (možnost určení primární příčiny incidentů)
- Performance management (přehled o stavu výkonnostních metrik sítě)
- Service level management SLM (přehled o zdraví služeb na úrovni konec-konec)
Implementace dohledových systémů je často spojena s potřebou integrace implementovaného řešení s okolními systémy – typicky s help desk / service desk, CRM, CMDB, portálem, popř. dalšími systémy. Naši specialisté mají zkušenosti se standardními integračními postupy, v případě nestandardních integračních postupů jsou ale schopni i případné konektory vlastními silami vyvinout.
Veškeré projekty pro naše zákazníky jsou pod kvalifikovaným projektovým řízením zkušených certifikovaných projektových manažérů. Součástí dodávky každého projektu je rovněž nabídka technické podpory, opírající se o služby help-desku TSP DATA (až do úrovně 7×24).